lørdag 31. august 2013

Siste presentasjon av DT / last presentation of the DT

Hei alle sammen! - Nå er det bare 1 dag igjen!!! - Yohooo!!! I morgen kl 12.00 åpner vår utfordring! - Håper dere alle vil delta! Alle oppgavene framover finner dere under fanen "Regler" - så det skulle være god tid til å forberede seg:-) I dag kommer presentasjonen av de siste medlemmene på vårt DT - jeg er så glad for at alle disse fantastiske jentene har sagt ja til å være med på laget!! Jeg ønsket meg et sterkt norskt team - og det er det ikke tvil om at jeg har fått:-) - jeg er overveldet over hvor dyktige alle DT jentene er!  /

Hi everybody! - Now it`s only 1 day left!! Yohooo!!! Tomorrow at 12.00 o`clock (CEST / GMT+1) we opens our challenge! - I hope you all will join us!! - All the planned themes you can find under the tab "Rules" - so you should have plenty of time to prepare:-) Today we will present the last members of our DT - I'm so glad that all of these wonderful girls have agreed to be on the team! I wanted a strong Norwegian team - and there is no doubt that I have got one :-) - I am overwhelmed on how talented all the DT girls are!

Først ut i dag er : / First out today is: 

Lena Suhr
http://lenashobbyblogg.blogspot.no/



Jeg heter Lena, er 71-modell og fra Alta i Finnmark. Jeg er gift og vi har tre flotte barn, ei jente på 19 år og to gutter, 16 og 21 år. I tillegg har vi en skjønn dalmatinerjente som er 10 år.Jeg har alltid holdt på med noe kreativt, og har opp igjennom årene prøvd meg på mange forskjellige ting. Det som det har blitt mest av er nok strikking, hekling og brodering. Fram til høsten 2010 da ei venninne introduserte meg for denne hobbyen! Jeg har alltid likt å tegne og det er nok derfor jeg ble fullstendig hekta, jeg elsker å sette meg ned med fargelegging av motiver! Jeg startet med akvarellblyanter, men etter å ha prøvd Copic markers så var jeg solgt.:-) Jeg har alltid et eller flere strikke/hekle prosjekt på gang, men det er kortlaging som tar det meste av fritiden. Det er ren terapi og dermed mitt alibi til å bruke så mye penger på dette, det dukker jo hele tiden opp nye ting som man bare MÅ ha Jeg gleder meg til å komme i gang med My besties bloggen, og til å bli kjent med besties jentene! Min blogg finner du HER


----------------------------------------------------------------
My name is Lena, I`m a 71-model from Alta in Finmark. I am married, and we have 3 great kids. A girl on 19, and two boys who`s 16 and 21 years old. In addition, we have a beautiful dalmatian girl who`s 10 years old. I have always been doing something creative, and have over the years tried many different things, mostly knitting, crocheting and embroidery. Until the autumn of 2010 when a friend introduced me to this hobby! I have always liked to draw and that's probably why I got completely hooked, I love to sit down with the coloring of motives! I started with watercolor pencils, but after trying Copic markers - I was sold:-). I always have ongoing one or more knit / crochet project , but it's card making that takes most of the time. It is pure therapy and therefore my alibi to spend so much money on this:-)- , all the time it comes up new things that I just have to have. I can`t wait to get started with the My besties blog, and to become familiar with the besties girls! My blog can be found HERE
----------------------------------------------------------------

Og så har vi: / and then we have

Eva Marie Tronstad
http://evamariesunivers.blogspot.no/



Eva Marie heter jeg, er 78-mod og bor i Leksvik rett nord for Trondheim. Mannen min og jeg har 3 skjønne prinsesser på 13, 11 og 3 1/2 år. Mitt første stempel fikk jeg i 2000 og ble veldig fascinert  men etter sporadisk aktivitet ble jeg først huka skikkelig sommeren 2010 da jeg ramla innom ett hobbyforum på nett. Siden har jeg flytta alt stæsjet mitt inn på spisestua og sitter der nesten daglig, enten alene eller sammen med prinsessene og venninnene deres. Jeg farger med distress re-inkers og markers. Jeg kreerer på impuls og har sjelden en plan på forhånd....hehe. I det siste har jeg falt inn kategorien shabby chic og trives veldig godt der. Jeg er for tiden sykemeldt, etter 14 år i ett hardt mannlig arbeidsmiljø sa skuldrene mine takk for seg og jeg må nå omskoleres. Derfor har jeg godt med tid til både scrapping og trening enn så lenge. Jeg er for øyeblikket DT medlem hos My Besties og Marvelous Magnolia, og dukker snart også opp i en annen norsk scrappeblogg.

Bloggen min kan du besøke HER

----------------------------------------------------------------


Eva Marie is my name, I`m a 78-model and I live in Leksvik just north of Trondheim. My husband and I have three beautiful princesses at 13, 11 and 3 1/2 years.  I received my first stamp in 2000 and I became very fascinated,  but after sporadic activity the first time, I got really hooked in the summer of 2010 when I came accross a hobby forum on the web. Since then I moved all my assessories into the dining room,  and I`m sitting there almost daily, either alone or together with the princesses and their friends. I color with distress re-inkers and markers. I create on impulse and rarely have a plan in advance ....ha ha. Lately, I have fallen into the category shabby chic and am very happy there. I am currently on sick leave, after 14 years in one hard-working male environment my shoulders gave up,  and I`m now retrained. Therefore, for now I have plenty of time to both make cards and train. I am currently DT member of My Besties (US) and Marvelous Magnolia,  and I`ll soon show up in another new Norwegian scrapbookblogg.

Yo can visit my blog here.
----------------------------------------------------------------

Og sist men ikke minst: / And last but not least: 


Susanne Halseth
http://susannehalseth.blogspot.no/



Hei! Jeg heter Susanne Halseth. Jeg er 87-model og bosatt i Vestfold. Jeg har to små barn, en på 2.5 år og ei på 1år.
Kortlaging startet jeg forsiktig med i 2009 da jeg laget mine egne bryllupsinvitasjoner og nå har det tatt fulstendig av :-)
Scrappestilen min blir vel omtalt som sukkersøtt og inneholder ofte mye blomster, favorittfargene er lilla og rosa.
Fargelegging begynte jeg med i fjor og har prøvd de aller fleste merkene av tusjer men klarer ikke helt og bestemme meg for en fast!
Ble kjempe glad for og få muligheten til og jobbe med alle de fine motivene fra My Bestie.
Fra før av er jeg med i DT teamet til Scrappehjertet, opptrer også som gjeste designer litt her og der.
Håper jeg kan inspirere noen der ute med mine kreasjoner.

Kom gjerne innom bloggen min og ta en titt HER.

----------------------------------------------------------------

Hi I`m Susanne Halseth. I`m a 87-model living in Vestfold. I have 2 small kids, one is 2,5 years old and one is 1.
I started cautiously with cardmakings in 2009 when I made ​​my own wedding invitations and now I`m completely hooked:-)
My styleis well known as sugar sweet and my cards often contains a lot of flowers, favorite colors are purple and pink. I started with coloring last year and have tried most brands of markers but can not quite make up my mind on a regurlar one. 
I was very happy to have the opportunity to work with all the fine motifs from My Besties.
Currently I`m in the DT team to Scrappehjertet  and I appears as a Guest designer on different blogs from time to time.
I hope I can inspire someone out there with my creations.

Please come by my blog and take a look HERE.

----------------------------------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Velkommen til dere og jenter!!!
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig og lese litt om dere. Gleder meg til og se alle kreasjonene deres fremover :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!