søndag 6. juli 2014

Nye DT medlemmer, Utfordring #22 GD og vinnere utfordring #21 / New DT members, Challenge #22 GD and winners Challenge #21

Hei alle sammen! - Takk for alle de supre bidragene dere leverer inn! - Vi skal i gang med en ny utfordring, denne gangen varer den i 4 uker, men før vi går videre må jeg bare nevne at Sherri Baldy er på Create and Craft TV - så husk å stikke over å få med deg de siste nye stemplene, og få masse inspirasjon!

Hi everybody! Thank you for all the beautiful projects you make for us! - We are about to start a new challenge,this time it lasts for four weeks, but first I have to mention that Sherri Baldy is on Create and Craft TV  - so remember to pop on over there and check out the new stamps, and get some more inspiration!


I dag har vi også 3 nye DT medlemmer å presentere for dere / Today we also have 3 new DT members to present for you:



Jeg heter Kerttu og har drevet med denne hobbyen siden 2006. 
Alt startet når dattera vår ble født og jeg ville så gjerne lage en litt annerledes album til henne.
Etterhvert ble scrapping erstattet med kortlaging og for tiden er det nok kort jeg lager mest. 
Når ungene har lagt seg, er det deilig å få litt alenetid for å sette seg ned med copics og stemplertrykk. Da koser jeg meg.
Har ikke helt funnet stilen min enda, men er nok mest søte kort jeg trives med å lage da jeg elsker å pynte med blomster og perler:)
Har vært med på flere Dt tidligere og nå gleder jeg meg til å være en del av My Besties Dt.


Renate Johnsen



Jeg bor lengst nord i Norge med min mann og våre to barn (jente 11, gutt 5). Som oppvokst i en særdeles kreativ familie var håndarbeid i en eller annen form nærmest obligatorisk, men jeg følte alltid at jeg manglet det kreative genet. Inntil jeg oppdaget kortlaging i 2007. Det tok meg et år å bygge opp et respektabelt lager av stæsj og utstyr og enda ett år før jeg faktisk lagde et kort, men når jeg endelig hadde laget det første var det ingen vei tilbake. Siden da har jeg lekt meg med papir, blekk, maling, tusjer og stempler og jeg ELSKER det! Enhver anledning mellom fulltidsjobb og travelt hverdagsliv, tilbringer jeg på lekerommet med å kreere... eller bare hvile ørene. ;-) For tiden er jeg å finne på DT hos Charisma Cardz Challenges og ProMarker Norge. Jeg er også medlem av Team Scrapping på scrapping.no.

Tina-Mari Dalsrud - (hun GD denne gang - se info der)


-----------------------------------------------------------------

Her kommer DT`s Topp 3 liste / Here comes the DT`s top 3 list:


DT gratulerer: / the DT congratulates:
Nr 1 VINNER / No 1.WINNER - 3 stk valgfrie* Sherri Baldy digis / 3 pcs Sherri Baldy digis of your choice*.

Her har du et merke til bloggen din hvis du vil ha / Please grab the badge for your blog if you like!


eller denne / or this one:



Nr 2 / No 2
2 stk valgfrie* Sherri Baldy My Besties digis/ 2 pcs Sherri Baldy My Besties digis of your choice*

Nr 3 / No 3
1 stk valgfrie* Sherri Baldy My Besties digis / 1 pcs Sherri Baldy My Besties digis of your choice*.

Her har du et merke til bloggen din hvis du vil ha / Please grab the badge for your blog if you like!


eller denne / or this one




og vår Gjestedesigner til neste utfordring hvis hun vil er:


/ and we have picked one person who will be our Guestdesigner next challenge if she likes
and the GD Spot goes to:


Gratulerer så mye jenter - send meg en epost med digivalgene deres. Skriv plassering + Utfordring nr #XX i emnefeltet /
Congratulations Girls - Winners and GD please email me with your digichoices.
Please put your placement + Challenge no #XX in the subject field.


* Digiser av My Besties Norges utvalg / * Digis of the My Besties Norge`s selection.
Bare send inn dine ønsker - jeg har mange av dem. / Just send me your request, I have many of them. 

Email adress: post@scraproom.no
(or send a PM on Facebook; Eva Gro Røsok)


-----------------------------------------------------------------

Og nå til vår GD - denne gangen fra Norge/ 
And now to our GD - This time from Norway :
(Og hun har også sagt ja til å bli med på vårt DT /
And she has also accepted too be a part of our DT)





Hei jeg heter Tina-Mari, er en 86 modell og har bosatt meg i Bergen, men kommer egentlig fra Hokksund som er en liten by et stykke unna Oslo. Har vært litt av og på med scrapping, men har siden jeg vært liten elsket alt av tusjer, papir og stasj.. Så at dette ble hobbyen min er ikke så overraskende egentlig 

Jeg startet med album og lenge var det kun det som stod på, helt til plutselig en dag det snudde og nå er det nesten bare kort, og andre små prosjekter det går i.. Elsker å kjøpe nye småting og prøve nye ting som dukker opp i butikkene, klarer ikke å velge en ting jeg trenger mer enn noe annet. Elsker også rosa, så mange av mine kort ender opp i rosa og sterke farger, men prøver å utfordre meg selv til å bruke andre farger og typer kort!

Her er mitt bidrag som GD:




----------------------------------------------------------------------------------------

Utfordring # 22- / Challenge #22
Tema: Jul (i juli)
Theme: Christmas (in July)

----------------------------------------------------------------------------------------
Her er litt inspirasjon fra våre flinke DT medlemmer /
Here are som inspiration from our talented DT members.


3 kommentarer:

  1. Thank you girls for choosing my card as one of your top picks! I feel so happy and honored :) Big congratulations to the other Top picks and gd!
    Gorgeous creations from DT, as usual! ;)
    Hugs, Sandra

    SvarSlett
    Svar
    1. Well deserved! - Congratulations!! - and Thank you!
      Hugs, Eva

      Slett
  2. Oh wow, I am so honoured to have been chosen as a Guest Designer. Thank you so much. Congrats also to my fellow winners. Thank you for hosting such wonderful challenges and for the design team’s inspirational creations. Also thank for the lovely prize.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!